Mittwoch, 11. November 2015

Seid gegrüßt alle die mich hören im jetzt   bedingungsloses gebet 2015.11.11 für den Frieden, Freiheit und Respektvolle Achtung jeden einzelnen auf dem Planeten Erde ........... Wer ist bereit mit mir  zu beten.............ich habe eingeladen meine zwei Freundinnen die Jana un die Edvarda..........unser Gebet nahm heute morgen 11.11 Uhr statt grade heute am St. Martin Tag .......der Verlauf unseres Gebets:





 Pozdravljeni vsi kateri me slišijo zdaj brezpogojna molite tukaj in zdaj 11.11.2015 za mir, svobodo in spoštljivo spoštovanje vsakega posameznika na planetu zemlja.................gdo je pripravljen z menoj prositi.............jaz sem povabila moje dve prijateljice Jano in Edvardo.........najina molitev se je zgodila  danes zjutraj 11.11. prav danes na Martinovo ......... potek naše molitve:

Brezpogojno sprejemam mir, svobodo in spoštljivo spoštovanje v sebi,  v svoji družini,v svojem kraju, v svojem mestu, v svoji pokrajin, v svoji državi, v svojem kontinentu in v svojem planetu ......v svojem planetu, v svojem kontinentu, v svoji državi.......tu je Jana predlagala da se pri državi ustavimo in stopimo na ozemlje jaz naj bi šla proti Ljubljani ona pa proti Hrvaški  jaz sem tukaj takoj videla moje prednike in jo zaprosila da bi jaz se postavila na Hrvaško mejo moj pradedek je imel prav v Stari Vasi ob Sotli njivo kje so čez mrzlo vodo prečkali begunci .......jaz sem ji predlagala da bi ona stopila na območje proti Ljubljani kje so njeni predniki in jo podpirajo .........zaprosile smo Kryona in sv. Martina da nas podpirajo  jaz ko sem stopila na območje meje me je ker odneslo v zrak zaprosila sem moje prednike naj mi pomagajo da nazaj stopim na ozemlje v tem trenutku povem Jani da bi povabile Edvardo .....ja krasno mi odgovori Jana on bo na severu  sped slišim Jano primimo se za roke in naredimo trikotnik  ......Jano slišim daj mi roko tvoje roke nimam jaz ji dam roko in v tem trenutku so se naredili novi trikotniki jaz vidim da so trikotniki v obliki srca vidim Kryona v bakreni barvi barvo sv. Martina ne vidim ....Jana se oglasi sv. Martin je v zeleni  Jana se oglasi jaz  sem čez Francijo in še dlje in delajo se novi trikotniki ......Jana se oglasi Edvarda je čez Austrijo, Nemcijo, Litvo in še dlje kje si ti me upraša čez Grčijo in še dlje.....ja vzklikne Jana  .....Jane me vpraša a vidiš črte trikotnikov kako svetijo in v kater barvi so .....ja v romeni barvi sonca ....jjaaaaaa zdaj pa jahko gremo nazaj k sebi  Jana spet ne samo MIR še neki povej Bibi ...... SVOBODA  seveda jaaaaaaa SVOBODA ........v svoji pokrajini,v svojem mestu, v svojem kraju, v cvoji družini in v sebi ................

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen