Mittwoch, 30. Januar 2013

MEIN ENERGY KLEID


Das bild entstand 2004 als akt und 2010 als mein Energie-Kleid ..... drauf sind Sachen die mir was bedeuten mein schmuck den ich getragen habe und Orchidee die ich zum Geburtstag bekommen habe kleine Steine die ich sammle das Bild meine damals einjährige Tochter die aus meinen Herzen fließt... Buchstaben die 30 Jahre in Kästchen gewartet haben dass sie auf irgend welches Kleid geneth wurden ---erst als die Buchstaben auf dem Bild waren habe ich gesehen-- KRYON - JESUS  alles hat auf dem richtigen Moment gewartet --das letzte was darf kam ist trockene Gras gewesen hinter dem Kleid als  Energie mit dem habe ich das Bild beendet in dem Moment kam mein Enkel zu mir und in der Hand mit nur einen das selben Gras in der Hand und sagte:" Guck mal babi das Schenke ich dir" ich war fassungslos das kam selbstverständlich auch drauf als höchste Energie (es ist ganz aufrecht)-----ja und so entstehen wunder

Slika je nastala 2004 kot akt in 2010 kakor energetska obleka .......gor so stvari katere meni nekaj pomenijo moj nakit katerega sem nosila in orhideje katere sam dobila za rojstni dan...  mali kamenčki katere zbiram moja takrat enoletna hčerka ko iz mojega srca teče .....črke ki so 30 let čakale v nekakšnih škatlicah da bi bile prišite na kakšno obleko -------ko so bile črke že na sliki sem koma takrat opazila KRYON - JESUS  -vse je na pravi trenutek čakalo ----- -zadnje kaj je prišlo na sliko je bila posušena trava odzadi obleke kot energija s tem sem obleko končala v tem trenutku prileti moj vnuk in v roki drži enako smo eno travo in reče: "Poglej babi to je darilo za tebe" bila sem berez besed in seveda tudi to je prišlo na sliko kot najvišja energija (ta je čisto pokončna)  ----ja in tako nastajajo čudeži

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen