Dienstag, 12. Februar 2013

Meine lieben facebook Freunde ich sage dem facebook goodbye aber ihr  alle bleibt  meine Freunde in meinem Herzen.....ich bedanke mich aus meinem tiefstem Herzen für ihre Freundschaft es wer einmalig die drei  Monate dabei zu sein .......ich bewundere jeden einzelnem von euch für die großartige Bemühung
jeden auf seine eigene Art unser Zukunft auf unserem Planet mit so viel bedingungslose liebe zu gestalten für das höchste Gut
und für das höchste Gut  jeden einzelnen von uns
 mit Licht und liebe  Biba






Moji dragi facebook prijatelji jez rečem facebook goodbye ampak vi vsi postanete moji prijatelji v mojem srcu.................jez se vam zahvaljujem iz mojega najglobjega srca za vašo prijateljstvo bilo je enkratno za tri meseca biti zraven........... jaz občudujem vsakega posamezno od vaju za ta veličastni trud vsakega na svoj posebn način  našo prihodnost tukaj na planetu z tako veliko brezpogojne ljubezni ustvarit v najvišje dobro in v najvišje dobro vsakega posameznika  od nas   z svetlobo in ljubeznijo Biba






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen